IZ FILMA U GEJMING – MAMA Production

Čime se bavi Mama production?

 

Mama production je studio za animaciju i live action, uglavnom fokusiran na gejming. Bavimo se projektima od ideje do realizacije. Nekada je klijentima potrebno kreirati sadržaj, nekada radimo po postojećim uputstvima. Klijentima isporučujemo gotove reklame koje uključuju zvuk i SFX, kao i formate po želji. 

 

Iz koje industrije dolaziš i šta si tamo radila?

Završila sam produkciju i prve poslove sam imala u organizaciji razlicitih događaja, nakon čega sam dobila prvi posao na filmu, gde sam radila nekoliko godina kao asistent produckije. Posle toga počela sam da formiram porodicu i to me je odvelo u drugom smeru, jer nisam mogla niti želela da radim po 15 sati i decu nikad ne viđam. Ipak sam ja mama, ha-ha!

 

Nakon toga radila sam kao producent u studiju na projektima koji su bili vezani za postproduckiju, ali i je dosta toga bilo i u vezi sa live action-om, što je očito jedan od meni najdražih aspekt ovog posla. 🙂

 

Kada si prvi put čula za gejming? Kako si povezala da bi možda mogla i tu da uposliš svoju kreativnost?

 

Potpuno slučajno sam ušla u vode gejminga, bez ikakvog plana – život me je sam odveo na taj  put. Krenulo je sa jednim klijentom, drugim, trećim… Isto tako rastao je i naš tim animatora i dizajnera. Otkrila sam da mi gejming veoma prija, jer sam dobila slobodu da iskažem svoju kreativnost, koja baš i nema prostora da se iskaže u radu na komercijanim projektima i studijskim reklamam. Kod gejmnga, ali i samog digitala, sjajno je što su klijenti raspoloženi da proizvode i testiraju dosta različith sadržaja i ideja. Mi smo se u timu često šalili: Hej, pa mi se odlično zabavljamo, a još nas neko i plaća!” 😀 Moj omiljni deo ovog posla je osmišljavanje ideja.

Koja iskustva i veštine od ranije si mogla da iskoristiš u gejmingu?

 

Prenela sam skoro sve veštine koje su u ovom poslu bitne: organizaciju i rapodelu posla, komunikaciju, multitasking, procenu obima posla i rokova… Psihologiju ponajviše – kako se prema kom klijentu ophoditi, kako prema kom artistu.

Doduše, postoji jedan zanimljiv segment. Morala sam da se od mnogo toga odučim kako bih mogla da primim nova znanja i otvorim se ka novim iskustvima. Proces rada je, jednostavno, potupno drugačiji, brži, dinamičniji, kraći i jeftiniji.

 

Na kakvim projektima sada radite?

 

Upravo radimo na jednom velikom projektu o kome ne smem još da pricam. Reč je o live-action projektu koji je sada u montaži i postprodukciji. Kada sve bude gotovo, javljam vam da se pohvalim! 🙂

 

Da li je gejming industrija ono što si očkivala? Šta te je najviše iznenadilo?

 

Nisam ništa očekivala, niti sam planski ušla u industriju. Bilo mi je teško, a i sada je teško da shvatim globalnost tržišta i publike. Prosto, kad osvestim da radimo za klijente čije igre imaju preko 50 ili 100 miliona igrača, ne bude mi dobro, ha-ha! 

 

Ko su vam do sada sve bili klijenti?

 

Zaista smo imali priliku da radimo sa velikim imenima poput igara Angry Birds 2, Dream Blast, Happy Color, Niantic, Dragon City, Monster City i Disney Mirrorverse, kao i sa SuperPlay-om i King-om. 

Novosti

Debatni klub Matematičkog fakulteta Univerziteta u Beogradu organizuje 11. aprila sa početkom u 18 časova u prostorijama Matematičkog fakulteta (Svetog Nikole 39) javnu debatu i panel diskusiju “Ovaj dom bi uveo video igre u obaveznu lektiru”
Razvoj video igara možemo sagledati kroz tehnološki i kreativni aspekt. Pošto je tehnološki aspekt razvoja igara u velikoj meri povezan sa kreativnim, slobodno možemo reći da je gejming programiranje svet za sebe. Gejming industrija pruža mogućnost za razvoj eksperata u najrazličitijim oblastima tehnologije, nudeći mnoštvo pravaca kada su u pitanju karijerni putevi.
Razgovarali smo sa preko 20 seniora u domaćem gejmingu. Kad pogledaš ovih šest epizoda trebalo bi da ti bude mnogo jasnije čime u gejmingu možeš i želiš da se baviš

Add Your Heading Text Here